Subject: Projekti kooskõlastustaotlus, Saaremaa vald, Leisi alevik
From: Andri Põrk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Aug 2024 18:04:01 +0300

Tere

Soovime Transpordiametiga kooskõlastada Saaremaa vald, Leisi alevik,
Orissaare mnt 2a, Leisi Konsumi ehitusprojekti asendiplaani osa
põhiprojekti. Projekteeritud parklad ja hoone asuvad riigiteede nr 21129
Orissaare-Leisi-Mustjala tee ja nr 79 Upa-Leisi tee ristmikul ja
kaitsevööndis. Objekt piirneb riigiteega nr 21129 km 30,71 – 30,82 ja
riigiteega nr 79 km 36,75 – 36,78. Projekti koostamisel on arvestatud
hetkel ehituse oleva projektiga „Riigiteede nr 79 Upa-Leisi km 33,497-
36,809 nr 21129 Orissaare-Leisi-Mustjala km 30,594- 30.903 ehitusprojekt“
(AS INFRAGATE EESTI, töö nr MTA94/195-22).

Projekti aluseks on Orissaare mnt 2a detailplaneering (Asum Arhitektid OÜ,
töö nr DP23LK), mille Transpordiamet on kooskõlastanud.

Projekt on alla laetav järgnevalt lingilt:

080324 Leisi Konsum
<https://klotoidee-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/andri_klotoid_ee/EphM5
ktg1iFGoYeSDXG2B9QBbQOps82-2l2HHRcXRjYa8A?e=knfnXl>

Andri Põrk | Projektijuht | Klotoid OÜ| Tehnika tn 20, 93815 Kuressaare |
<http://www.klotoid.ee/> http://www.klotoid.ee/

Mobile  <tel:%2B372%205223%20129> +372 5257 248 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked]